Informacions d’inici de curs

Benvolguda família,

Us volem fer arribar algunes informacions relatives a l’inici del proper curs 2015/2016, per a tots els nivells.

Us adjuntem també unes informacions relatives als dispositius digitals, per a l’alumnat d’ESO.

En el cas que el vostre fill/a no continuï al nostre centre, us demanem disculpes; l’aplicatiu informàtic oficial no permet completar la base de dades fins després de l’avaluació extraordinària de setembre.

L’horari marc de l’ESO és:

Dilluns i dimarts de 8:00 a 17:30h, 3r i 4t acaben a les 16.30h.

Dimecres i divendres de 8:00 a 13.30h

Dijous de 8:00 a 14.30h

L’horari marc del Batxillerat és de 8:00 a 14:30h

1r i 2n d’ESO

-          Per a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO la presentació serà el dilluns 14 de setembre, a les 09.30 hores i les classes s’iniciaran a continuació, a partir de les 11.30 hores, amb horari normal de matí i tarda. Les llistes dels grups es faran públiques el mateix dia. Durant la presentació els tutors lliuraran a l’alumnat l’horari de classes i altres documents.

-          El servei de menjador funcionarà amb normalitat a partir del dilluns 14 de setembre. Afinals de juliol trobareu a la pàgina web del centre el full de domiciliació bancària del servei de menjador. En cas que hagueu de fer ús del servei, cal enviar el full d’inscripció seguint les instruccions que hi figuren.

-          Pel que fa als llibres de text en paper, i tal com s’ha informat a través de l’AMPA i el web de l’Institut, es poden adquirir a la cooperativa ABACUS del carrer Còrsega 269 (FGC-Provença, M-Diagonal) a partir del 27 de juliol i fins al 14 de setembre. S’aplicarà un 20% de descompte a totes les famílies de l’Institut (socis o no socis d’Abacus). Heu de dir que sou estudiants o familiars i que compreu el lot de llibres de l’Institut Montserrat del carrer Copèrnic.

-          La llista de llibres està publicada en el tauló d’anuncis i a la pàgina web del centre i de l’AMPA.

-          Quant a les llicències digitals:

1r d’ESO: recordeu que el termini de pagament fou el divendres 10 de juliol. Si encara no heu pogut efectuar l’ingrés, us demanem que us poseu en contacte amb l’AMPA.

-          2n d’ESO: recordeu que el termini de pagament fou el divendres 10 de juliol per als alumnes que promocionen de curs el mes de juny. Per a l’alumnat que depèn de les proves extraordinàries, el pagament es realitzarà al mes de setembre i serà informat oportunament.

-          Al web del centre podeu trobar, entre d’altres informacions, el calendari escolar per al proper curs i les Normes de convivència del centre.

-          Al mes d’octubre es farà una reunió de famílies amb la tutora o el tutor, la data de la qual s’anunciarà oportunament.

-          Els alumnes hauran de fer servir fulls blancs o quadriculats solts (segons les instruccions de cada professor) que substituiran les llibretes. Es pretén evitar excessos de pes, rendibilitzar la carpeta del centre i propiciar l’organització personal del material acadèmic que es vagi confegint.

3r i 4t d’ESO

-          Per a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO la presentació serà el dilluns 14 de setembre, a les 10.00 hores i les classes s’iniciaran a continuació, a partir de les 11.30 hores, amb horari normal de matí i tarda. Les llistes dels grups es faran públiques el mateix dia. Durant la presentació els tutors lliuraran a l’alumnat l’horari de classes i altres documents.

-          Quant a les llicències digitals, recordeu que el termini de pagament fou el divendres 11 de juliol per als alumnes que promocionen de curs el mes de juny. Per a l’alumnat que depèn de les proves extraordinàries, el pagament es realitzarà al mes de setembre i serà informat oportunament.

-          Al mes d’octubre es farà una reunió de mares i pares amb la tutora o el tutor, la data de la qual s’anunciarà oportunament.

1r i 2n BAT

-          Per a l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat la presentació serà el dilluns 14 de setembre, a les 10.00 hores i les classes s’iniciaran a continuació, a partir de les 11.30 h. Les llistes dels grups es faran públiques el mateix dia. Durant la presentació els tutors lliuraran a l’alumnat l’horari de classes i altres documents.

-          Pel que fa als llibres de text, i tal com s’ha informat a través de l’AMPA i el web de l’Institut, es poden adquirir a la cooperativa ABACUS del carrer Còrsega 269 (FGC-Provença, M-Diagonal) a partir del 28 de juliol i fins al 14 de setembre. S’aplicarà un 5% de descompte a totes les famílies de l’Institut (socis o no socis d’Abacus). Heu de dir que sou estudiants o familiars i que compreu el lot de llibres de l’Institut Montserrat del carrer Copèrnic.

-          Al web de l’institut podeu trobar, entre d’altres informacions, el calendari escolar per al proper curs i les Normes de convivència del centre.

Bon estiu!

Cordialment,