Prince Henry's School

El "Exchange IES Montserrat-Prince Henry Grammar School" és un projecte d'intercanvi de conversa internacional en anglès i castellà, que té lloc tant telemàticament com presencialment entre l'IES Montserrat de Barcelona i Prince Henry Grammar School d' Otley-Leeds, Anglaterra, portat a terme durant els cursos 2006-07, 2007-08 i 2008-09.

COORDINACIÓ I PARTICIPACIÓ:
Està coordinat per Núria Batlle Irigoyen professora d'anglès a l'IES Montserrat i per Christopher Lillington, professor d'espanyol al Prince Henry Grammar School. Hi participa tot el professorat d'anglès de primer cicle d'ESO de l'IES Montserrat.

PLATAFORMA TELEMÀTICA:
La plataforma telemàtica utilitzada en els intercanvis telemàtics és E-twinning : http://www.etwinning.net

ACTIVITATS:

CURS 2006-2007

El projecte es va anomenar "Conversation Exchange" i va consistir en la preparació d'activitats i subsegüent participació dels alumnes de les classes 1A, 1C i 1D d'ESO en la trobada i intercanvi de conversa en anglès entre els alumnes d'ambdós centres. La trobada va tenir lloc el 5 de juny de 2007.

CURS 2007-2008.

Durant aquest curs, va tenir lloc un altre intercanvi de conversa de les mateixes característiques amb la participació de les classes de primer d'ESO per al dia 3 de juny de 2008. Prèvia a la trobada hi va haver un intercanvi telemàtic d'informació personal a l'E-twinning durant el mes de maig de 2008.

CURS 2008-2009.

Durant aquest curs, hi ha planificat un altre intercanvi de conversa similar, amb la participació de les classes de primer d'ESO per al dia 2 de juny de 2009. Prèvia a la trobada hi haurà novament un intercanvi telemàtic d'informació personal a l'E-twinning durant el mes de maig de 2009.