Biblioteca Institut Montserrat

Blog de la Biblioteca

Pàgina a Facebook

Segueix-nos a Twitter!

Uniu-vos-hi, són eines molt útils per comunicar tot allò relacionat amb el funcionament de la biblioteca

INFORMACIONS D’INTERÈS

La biblioteca és un lloc de lectura, estudi i recerca d’informació. Per aquesta raó intentem mantenir l’ordre i el silenci.

Objectius:
Pretenem que la biblioteca sigui la prolongació de les classes i un lloc de referència i ajut per a tots els membres de la comunitat educativa.

Responsables:
Hi ha assignada una professora responsable que treballa amb un equip format per un bibliotecari i una monitora. Executen els acords presos per la Comissió de Biblioteca, oberta a tot el professorat i presidida pel coordinador pedagògic. A més, cada curs s’assigna un professorat de Guàrdia de Biblioteca que cobreix totes les hores lectives i que s’encarrega de mantenir l’ordre.

Fons documental:
A la biblioteca s’hi podentrobar
tots els llibres de text vigents, els de lectura obligatòria, diccionaris i enciclopèdies, llibres de consulta sobre diversos temes. Un ampli fons de novel·la juvenil, novel·les d’actualitat i lectures clàssiques en diferents idiomes. Llibres de lectura, de diferents nivells, en tots els idiomes que s’ensenyen al centre. DVD. Una selecció de Treballs de Recerca dels propis alumnes. Diaris i revistes especialitzades.

Es pot consultar el catàleg a la següent web:

Serveis que ofereix:
sala de lectura,consulta de llibres,informació i assessorament,ús d’ordinadors, connexió ainternet, préstec, exposicions dels diferents treballs dels alumnes, i exposició anual monogràfica. Col·labora amb el projecte de reutilització de llibres de l’AMPA.

Normativa:
Es regeix per una normativa específica que coneixen tots els alumnes i professors i que cal complir estrictament per aconseguir un bon funcionament.

Pla Lector:
Des de la Biblioteca es col·laboraamb el Pla Lector del centre, oferint l’espai, material, assessorament i la seva coordinació.

Difusió i contacte:
Té un blog propi on es van publicant les notícies d’actualitat i d’interès literari, i també els comentaris que els alumnes fan sobre aquests temes: http://biblioiesmontserrat.blogspot.com/

També es poden enviar suggeriments i preguntes a la següent adreça electrònica: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Horari:
Dilluns, dimarts i dijous: de 8,05 a 17,15; dimecres: de 8,05 a 15,30; divendres: de 8,05 a 13,35. L’horari del servei de préstec

Tabla Biblioteca